För flaten!

Tänkte visa vad jag shoppade i Götet i helgen. Blev inget jätte märkvärdigt, mest vår casual... Men så är det när man haft det helt fucking underbart i ett halvår och gjort av med alla pengarna:) Så detta fick jag av min snälla mammi!

Allt är från Zara såklart utom ringarna, de är från Glitter. Och för en gångs skull så måste jag säga att Mango slog Zara! Fy helvete vad mycket snyggt där va asså. Mådde illa när vi var där inne, höll på och få panik så fick gå ut. Kunde ju köpt något där liksom men att välja typ EN eller TVÅ saker där inne funkade inte! Gu' vad hemskt det var. Så ja, blev detta från Zara istället som sagt:






förresten, mina nya skor från Nelly.se på de översta bilderna! Gillar dem skarpt även om de är enkla. tänkte passa på och visa dem här också nu. äckligt billiga var dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0