God morgon!

Klockan är nu snart 14 och jag steg upp för en halvtimme sen:) riktigt skönt måste jag säga!
Så nu ska jag avnjuta en god frukost med frallor från bageriet!



Sen ska jag städa mitt rum... Ser inte alls fram emot det! När jag kom hem från Australien/Thailand för drygt en vecka sen så hade min kära syster invaderat min garderob då den är betdligt rymligare än hennes egen. Så jag hade ingenstans att göra av mina kläder när jag kom hem innan hon tagit ut sina. Så det blev ju då att mina kläder hamnade lite överallt i rummet och så har det fortsatt, sen har jag inte orkat ta tag i det. Så igår diskuterade jag och Tomma detta lite, och då sa jag att det är faktiskt en walk-in-closet! Haha :D Tyvärr va han för snabb ed att kontra med att det snarare är en walk-over-closet (eftersom golvet de senaste dagarna är täckt med kläder). Så ja, jag ska väl ta tg i det... SUCK!

Anyway, kommer förhoppningsvis upp lite bilder se från festandet igår, när jag fått tillbaka min kamera :( som jag hoppas att Marielle var i tillräckligt väl tillstånd för att hålla reda på efter jag bett henne via telefon. För sjääääälvklart så glömde jag den på förfesten hemma hos Oscar i all hast när taxigubben ringde och frågade var vi blev av. Mmmmm, smart Lulu

Yeye, see ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0