Hbg tonight!

Nu ska vi in till Helsingborg här i eftermiddag och kolla på 91ornas bal :) Åååå asså minns vår förra året. Så jävla kul! Sånna minnen asså... Hade kunnat göra hur mycket som helst för att få uppleva allt det där igen. Bästa tiden, lätt! <3 Men så ja, vi ska in och kolla på Issa :)


Karro, jag, Micie & Filippa




Sen blir det nog party efter det :D

Och asså Facebook är lite trögt ibland! Liksom för jag vill nog se statusen av någon som jag har tagit bort... Visst att mina kompisar kommenterar den men HAR jag nu tatt bort denna person så betyder det att jag inte vill ha något med den att göra, för tillfället iallafall. Och de måste ju fatta att jag HAR vatt kompis med den personen för annars hade de ju inte visat just den personens status, för då hade man fan haft 1000 sånna om de skulle visa alla statusar ens VÄNNER har kommenterat... Suck. Kan verkligen inte ungå det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0