Home sweet home

Ja, som många säkert redan vet så har vi nu kommit hem till kalla Sverige igen. Anlände onsdag morgon till Arlanda och va nere här i Ängelholm på kvällen efter att ha väntat på pappi när han hade möten och sen bilfärden hem.

Så i onsdags fick jag lite tid på mig att åka in till centrum från Solna. Det var mycket trevligt! Satte mig på ett fik för lite frukost, kaffe & en liten baguette. Sen begav jag mig till PUB för att hämta upp ett par headphones som Matilda skulle ha där ifrån. Sprang på Carolina Gynning där för övrigt. Sen gick jag en runda där, bl. a. in på MQ där men fick typ springa ut för där va så äckligt snygga saker! Kollade här hemma sen på MQ och man kan väl säg att de har lite bättre utbud där... Såg en missbildad duva också! Och så frös jag som en puppy asså! Men det är ett nöje att frysa i Sthlm, om man jämför med Ängelholm asså. Aah, I love that bloddy city!


älskade Chili. Mer fotogenisk hund får man leta efter! Han posar alltid haha <3

Massa kära återseednden har det ju naturligt vis vatt nu sen jag kom hem! Pappa då på flygplatsen ju. Bölade fan lite. Sen stannade vi till på vägen ner från Sthlm då och hälsade på farmor i Jönköping (vilket var en överraskning:). Sen kusin Thim+ flickvän & kompis, moster Heléne & Tommy i Markaryd! Körde till Julia direkt när vi kom in i stan, sen ner om Tres Amigos, och så mammi & sis här hemma, och morfar! Överraskade Isabelle sen på natten. På torsdagen åkte jag hem till min pappa och träffa Christina, Saga & Simon. Frdag kväll träffade jag moster Hille igen som kom med hela familjen nu, dvs alla tre kusinerna, två flickvänner & Bosse! I lördags blev det fika med Liri & Mario på Espressohouse, sen hade jag lite Home coming party på kvällen där:) underbart att se alla kompisar igen!






jag & kusin på Tres i lördags


jag & Izzy på Bhof i lördags

Var med Julia i fredags och red hennes vackra Chantall. De två är så sjukt duktiga så hälften hade vatt amazing liksom. Och ja Loppan är så jädrans grym också! Julia, Julia, Julia... Hoppas verkligen du inser... Men det vet jag att du gör. Så ska med Julia när hon slutat och rida henne idag igen, för sen ska vi ut och käka! På Tres faktiskt. Måste ju få äta Griseldas underbara mat igen!


jag med Chantall


Julia och bästa Loppan :)


See ya, wouldn't wanna be ya! lol
xx Lucy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0