jag + rakhyvel = osant

Det blev ingen runda med Lillan :( fan! tiden räcker inte riktigt till här känner jag. Skulle nämligen ta mig en liten tur innan också på mina nya inlines som jag köpte aaaasa billigt idag. Så när jag fått på dem, dratt av plasten och allt så ser jag att där inte är några bromsar på skitet. Tydligen sånna här street hockey inlines... Suck! Men men. Jag kanske sticker ut här imorn eftermiddag om jag har tid och rider en runda med Lillan :)

Fan asså, jag cutade mig själv i fringret innan när jag skulle raka benen. Som sagt, jag & rakhyvel går inte riktigt ihop... Och det gör så in åt helvetes ont! Skar av en skinnbit och fixade till ett jack rätt genom nageln ner i köttet under nageln liksom. Det gick verkligen igenom. Så blödde gjorde det och ont gÖr det :(

Ska köra in och hämta sis sen i Skälderviken på någon vår middag som alla dansledare har. Så kanske jag sticker inom girlsen på Torstens och säger hej. Får se, får se... Beror på när Malle ringer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0