Lovely friday

Nu skiner solen! Blir så himla glad:) Varit mulet hela dagen iochförsig men detta är ju bättre än inget! Så nu blir det strax en promenad med Julia ner till Bunkern vid Klitterhus för att avnjuta solnedgången där på stranden. Ååååh, underbart! Sen vandrar vi väl hemåt igen och går och handlar mat. sen ska vi och Lina också laga middag och mysa i Viktors lägenhet ikväll:) <3

Innan idag var jag ute hos pappa på kontoret några timmar. Älskar det där asså, så go' stämmning! Snacka lite gött med Fredrik & Daniel och skämta lite med Kurtz... he he. Fredde installera InDesign till mig på min data så jag kan öva hemma nu hela sommaren inför min praktik. Käka lunch, dack lite kaffe, lekte med Carinas hund Eddie, kladda på pappas whiteboard, hoppa in som assistent åt Daniel mm. haha! Soft ;)

Sen fika med Liri och en kompis till honom som tittade förbi. Så chillade där några timmar :P Glömde bort tiden på bilen så fick parkeringsböter, ja lite sånt "kul"... 
#!@?£%#!@?£%#!@?£%#!@?£%#!@?£%#!@?£%. tyyyyyyp as nice ju, verkligen vad jag behövde nu efter en 6 månaders semester. Hocker! Yää yää, that's life. Någon gång ska väl vara den första


En ascool alban :D

Igår var jag ute hos pappi och det blev väldigt sent för mig & sis... Snackade skit, kolla på datan, städade, mös med Chili, kollade Vänner :) OCH det bästa av allt: flabba så jag höll på och dö när jag hittade Calle på e bild hos Bild Förstöraren xD aaaah, wonderful


Maja nanna på brickan :) hahaha

But but, nu ska jag kila iväg till Julia :) See ya bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0