Beautiful day

Även om det "borde" vara varmare vid det här laget så vad det iallafall underbart att solen var framme idag! Eller ja, den kom och gick lite väl men det räckte. Det ger mig så himla mycket mer positiv energi :) Vaknade av att solen letade sig fram bakom rullgardinen så då kunde jag absolut inte somna om. Fast när jag sen väl kom upp måste jag säga att jag blev lite besviken för som sagt så va det ändå molningt. Men det blev bättre sen och efter det fick vi njuta en hel del av solen idag :)

Började med att sticka ut till Marielle och snacka lite samt hämta kamera & stövlar från i lördags innan hon skulle till jobbet. Hann med en runda till pappis kontor också och lämnade datorn till Fredrik där för lite trimmning! Aslöjade också mina, eller rättare sagt vår, nya lilla plan/dröm vilket han stöttade till 100:) Känns alltid skönare! Dock har jag ett visst finansieringsproblem där... Men mer om det NÄR det är genomfört, för det ska det göras! :)

Sen bara hem och byta om och iväg till Helsingborg för möte med Pyramid. Företaget pressenterades lite och jag fick hälsa på alla på kontoret, och framföralt träffa AD:na och AD-assistenterna där som jag ska jobba med. Och min egna lilla abetsplats:) Måste säga att de var mycket positiva till det hela, och där var en avslappnad stämning tycker jag med medtagna hundar, musik mm :) Härligt!




Hann in på Make up store och H&M för att inhandla läpppenna, som jag självklart fick fel färg i :( , och nagellack, innan jag skulle träffa Felicia för en fika. Men åååh, can't get enough av de där nagellacken! Gaaaah. Tycker det är skitkul med alla färger! Så nu har jag lila, limegrönt, knallrosa, gult, brons-glittrigt och turkost. Det oreanga snodde ett miffo som vi råkade ut för i out-backen, Oz... Men så nu saknar jag bara det chokladbruna :)

Tillbaka till Felle! Blev två härliga timmar med henne på Eh, både ute i solen och inne sen när det blev lite för kyligt. Gud vad vi hade mycket och snacka om! Haha. Hade nog kunnat hålla på i timmar till asså. Trevligt som tusan :) Men sen hade tiden jag lagt i för på bilen gått ut, och jag skulle vidare til att träffa Johanna.

Så ja, hem och hämta varmare jacka bara och direkt iväg till idrottsplatsen här borta bara för att kolla fotboll, Ängelholm-Halmstad. Liri ringde och fråga om jag ville hänga med så det gjorde jag en snabbis innan jag skulle vara på Torstens. ÄFF vann sen tydigen:)



Så stack jag och träffade Johannisen och snackade på T i en o en halv timme! Jätte kul at träffa henne igen, inte sett människan sen jag kom hem bara... Och ja vi babblade på bra också så vi sa att vi får ta och fortsätta en annan dag :P Ska upp och kolla hennes & Niklas nya lägehet också!

Så ja, det har gått i ett idag. LOVE IT. Antar att detta inte roade så många men jag ville bara skriva om min härliga dag. Redde ut en knut på tråden också så det känns skönt! Tycker jag iallafall :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0