Natten till idag

Fy fasiken vad trött jag är! Provjobbade igår på Bahnhof som värdinna. Kolla leg, räkna gästerna, brandkontroll, hälsa välkomna och så. Och det gick mycket bra tycker jag:) Fast skulle typ stått med bara i 2 timmar eller något, men sen blev det helkväll för mig, själv där ute. Eller ja, vakterna var där ju! Men det var trevligt :) träffade skit mycket folk som jag inte sett ens sen ja kom hem! Så de va nice.



Det blev alltså hemgång 03:45 för mig från Bhof... Så jag var väl i säng vid halv5, och sen upp innan 10 nu idag. mmmmm, mysigt. Men bara för ska med Julia & Fair Deal på tävling i Kullabyggden. Så Lulu ska köra den lilla lastbilen idag! Hehe.

So ttyl


By the way, jag fick av den!!! Ringen... hahaha. Igår kväll innan jag skulle jobba o så. Sweet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0