no more walk-over-closet!

YES, i made it! haha. Rummet är här med färdigstädat och sortera. Slängde ut gamla kläder, packade ner vinterkläder, slängde fotot på oss och din tröja, sorterade bort resten av sis saker, osv osv. Nej det var riiiiktigt skönt måste jag säga :)

Asså det på bilden är min dröm. Fy fan va underbart och ha så mycket space och kunna hålla ordning på allt. Tänk alla kavajer/jackor där, alla byxor där, hyllor där så det räcker till allt och inte behöver använda hyllorna aaaaallra högst upp så allt ramlar ner när man ska ta något, alla skor på sin plats på hyllan, allt på vars en galge!!! För så är det inte nu kan jag säga. Ååååh vad skönt det hade vatt! hehe. Det är min dröm och mitt mål, och så kommer det bli! :) haha


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

ÅH JAG VILL OCKSÅ HAAA! Lycka den som får ha det så där bra! Ja men va härligt :) bara att maila över! Hur var bredden fotmässigt i skon? Normal/bred/smal? mvh

2010-05-18 @ 07:54:22
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0