nytt

Ååå, snackade precis med PK på chatten. Wiiiie. Så härlig människa asså :D full of energy! Och så jävlans äckligt grym på och dansa. Synd att inte utnytja en sån talang! Och PK är då Petar i Australien, han bor i Surfers där vi va största delen av vår tid i Oz. Honom jag jobbade för när jag körde promotion för den nattklubben, men han blev som en kompis istället ju. Så genom det jag träffade alla; alex, ian, cathy, phil, charlie :) hahaha nä kidda. usch vilket dåligt skämt. hoppas ingen fatta. och där ljög jag faktiskt så det är chill, om någon fattade... fick för överigt ett nice jobberbjudande av honom så vill jag dit igen, vilket jag vill, så har jag det direkt när jag kommer dit isåfall :) bara snck nu ju men hade vatt kul och kolla närmare på sen!

Sen tror jag jag ska stänga ner denna lilla blogg så småning om. Eller inte stänga ner, den får väl finnas kvar för här finns många härliga minnen för mig från Aussie och mycket mycket mer! Men börja om på ny kula och starta en ny. Får se när jag får tid...

Duschen nu och sen ngt litet att äta väl innan bio. Göra mig helt klar typ me för festandet sen! Så det bara e och tuta & köra sen vid 18 :)


Kommentarer
Postat av: Yellow Ink

Hej sötis! Kika gärna in mina fina klockor! :)

2010-05-15 @ 19:49:45
URL: http://yellowink.blogg.se/
Postat av: julia'

fin blogg ;)

2010-05-15 @ 21:26:51
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0