Onsdag

Gick upp halv6 imorse. Mysigt! Tur att solen sken iallafall, hade aldrig kunnat göra detta mitt i vintern asså när det är klosvart ute på mornarna... Va iallafall på mitt jobb som jag ska ha i två veckor och gick med o kollade hur allt funkade. Från och med måndag så ska jag jobba varje dag i två veckor, halv fucking 6 - 14. Ska städa på min mammas dagis och skola :P Men jobb är jobb. Och jag måste säga att det är fan ett underskattat arbete! Självständigt som tusan och så tjänar man fan riktigt bra! Så ja, jag står nog ut i två veckor...

Kunde iallafall inte somna igår kväll. För mycket som snurrade i skalen antar jag. Därför gillar jag dagar som igår och idag, när det går i ett, för då hinner jag inte stanna upp och tänka så mycket... Å andra sidan så har jag istället snackat om allt detta nu dessa dagarna så det blir väl inte bättre av det heller.

Träffade iallafall Amanda idag! Jätte kul :) ...Efter att jag hade vatt på ett litet möte på arbetsförmedlingen. Men dom behöver jag inte mer nu! Och om en liten stund här ska jag och mamma in och dansa/träna Zumba. Ska bli roligt och se hur det är. Blir nog en liten rapport sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0