rutiner, Väla & jobb

Yes, nu är man tillbaka i vardagen och rutinerna som hör till... Även om jag inte har något jobb så för tillfället så är det liksom verklighet igen. Och jag kan bara säga att de känns som om tiden stått stilla här hemma, mer eller mindre. Till och med samma väder typ när vi kom tillbaka nu som när vi lämnade. Hehe

Idag blev det Lund iallafall med sis & pappi. Sen en runda på Väla för att fixa min mobil, det blev även en fika och så fick jag ett par jeans av min snälla pappa :) Det var välbehövt iallafall! De enda paret jag äger är sönder typ.

Så imorn ska jag med min morfar och jobba. Vi åker runt till olika butiker i mataffärskedjor och bytar reklamskyltar. Haha. Glamoröst va? Nej de är det fan inte. Men jag tjänar bra och det är ganska stor variation på det så det funkar lite då och då. Goa' extrapengar som sagt :)

Så i helgen blir de nog faktiskt en liten runda till Väla eller in till stan i Hbg för och köpa lite kul saker som jag spanade in idag :) Men får väl försöka att spra lite av det jag tjänar nu dessa dagarna så jag klarar mig framöver tills jag jobbat mer.

Va på en liten jobbintervju idag, eller mer för att presentera mig själv för de var nästan klart innan redan. Så i två veckor ska jag jobba på Södra utmarkensskola och på den förskolan min mamma jobbar på, Junibacken. Från HALV6-HALV3...! Fyyyy fasiken säger jag bara. Ööööh! Men men, goa' pengar där med :)



Va med Julia igår igen och red ut på galoppbanan med Chantall & Fair Deal i det underbara solskenet. Ååååh, så härligt :) Och vilken jädrans häst det där är måste jg säg igen. Wonderful :)

xxo Lulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0