Sleepwalking

Ja de känns det fan som att jag gör nu typ... Fy tusan vad trött jag är. Kom i säng aldeles för sent igår för att gå upp klockan 7 som jag gjorde. Skulle iväg och jobba ju. Så jag sov typ halvvägs upp till Växjö i bilen och sen på vägen hem sov jag väl ner till Markaryd iallafall. Shiiit, de är jobbit o va så trött asså! Usch

Så ja, när jag nu kom hem här och bara satte mig vid datan en snabbis för att sedan ta mig en liten tupplur. Så får jag meddelande om ifall jag kan komma på möte idag istället för på måndag angående ett eventuellt jobb. Så det var ju bara att säga ja. Men det ska bli kul ! :) Hoppas jag får det. Men det ska nog gå vägen... Eller jag håller tummarna för det iallafall. Så får ni förhoppningsvis veta mer sen.

Och sen måste jag tillägga att detta vädret är extremt deprimerande. Det känns som en kall och regning höstdag i oktober, men i själva verket är vi nu i mitten på maj. Suck säger jag bara. Varför kan Sverige aldrig imponera på en?


bild från Aussie.
Kundvagnsrally is the shit asså! Och de finns vagnar över allt för där får man låna med sig dem hem, sen finns de företag som åker runt och samlar in dom igen. Så man lämnar bara dem på gatan utanför sitt hem typ... Helt mysko. men skit kul :D


Xxx Lulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0