Last night & förbannelse

Gårdagskvällen blev lyckad :) Jag och Julia gick som sagt ner till Bunkern, en bar som ligger på stranden här som hade premiär. Så gick ner, tog en dricka där och chillade lite, sen gick vi hem till henne igen. Julia var väl mindre road över vår lilla paus på Bunkern. "Du tror du är på semester fortfarande!" haha, men det handlar bara om livsnjutning:) Iallafall, när vi kom hem dit igen så bad Marita oss att köra och fodra, så Lulu fick köra fina bilen vilket var mycket trevligt hihi! 

På vägen stannade vi på Hemköp och handlade inför vår middag och slängde av det i Viktors lägenhet först. Sen lagade vi då middag, eller Julia mest :P Det blev god kycklingfilé med vitlökskrydda och pasta med någon sås till det framför TV:n till Släkten är värre. Smarr & mys! Och det blev bara jag och Julia btw... Sen deckade vi typ halvt i soffan så det blev tidig sänggång vid halv1 väl. Ganska skönt måste jag säga efter mina senaste kvällar.

Imorse var vi snälla och göra fint i lägenheten till Viktor som kommer hem duuuuktigt sliten från Köpenhamn i eftermiddag hahaha ;)




Ja och sen är jag så irriterad nu på den jävla ringen som sitter på mitt finger... Hade inte med mig den till Oz så jag har inte användt den på länge. Så jag tog på mig den igår och tänkte det kunde vara lite fint. Men tror ni jag fick av den sen igår kväll eller? Nae... Jag slet och drog och lirka och hade mig. Tvål, iskallt vatten, saliv... Men nej. Inte nu imorse heller eller nu ännu lite senare. Faaan asså.

Och sen så är det ju då inte vilken ring som helst, eller snarare vem som gett den till mig. Jag tror inte på ödet, men i detta fallet hade nog många kallat det för det. Jag tror snarare det handlar om en förbannelse i så fall. Så ja, jätte kul... Nu går jag här med den jävl fucking ringen på fingret och får inte av den. Så är den inte av på måndag ska jag gå ner till han på Orlings Guld så får han såga av den asså. För jag ska fan inte gå runt med den där. Och fÅr jag nu av den i ett stycke så ska jag aldrig ta på mig den igen!!! Men ja, sen får man väl se det positiva i det hela, den är ju fin iallafall som Julia sa :D haha, min solstråle<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en svart diamant ring typ?

2010-05-23 @ 05:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0