Välkommen till Göteborg!

Ja, som sagt så var det en ganska händelserik helg i Götet. En kille blev mördad på klubben Nivå som vi var på i fredags. Vissa kanske har hört talas om det. Vi stod ungefär 4 m där ifrån, och hade vi stått kvar på samma ställe som vi gjorde ungefär 2 minuter innan så hade vi kankse fått blodstänk över hela oss, som en kompis till mina kompisar fick. Sjukt.

Vi stod ute på balkongen på den tredje och översta våningen på klubben på Avenyn när vi hörde skottet. Eller folk fatta inte riktigt att det var ett skott, inte det första man tänker på liksom... Sen går vi in till folksamlingen, de tänder upp och stänger av musiken. Då ligger där en kille på golvet med blod i hela fejjan och blodpöl över golvet.
Sen säger de till alla att gå ner och ut, bara det att när vi kommer ner så har de låst dörrarna för ingen får lämna lokalen. Så där i folksamlingen börjar några slåss så ännu mer blod spills! När vi väl får komma ut blir alla förhörda.


Sångerskan från Housetåget.

Han avled sen då. Tydligen har han vatt med i Bandidos innan men gått ur och så var det väl något tjabb där... Han som gjorde det hoppade typ ner från balkongen där på tredje våningen ner på ett tak, annan balkong eller vad det var.

Asså jag har inte fattat det tror jag. Eller jag vet inte, kanske inte blir mer alls. Känns overkligt. Usch, jag känner mig så känslolös men jag vet inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0