VS-shopping!

Ooh yes, nu har jag klickat hem lite saker från VICTORIA'S SECREEEEET! bland annat den på bilden här nedan. wiiie, im super excited:D Och det fick jag av min snälla, snälla mammi<3 Segt bara att de tar så fett lång tid att få hem eftersom de ska tullas, skeppas och ha sig. Om man inte ville betala extra med det hoppade vi, då får jag vänta någon vecka eller två! Och där va ju inte liiiiite mer jag kunde beställt. Snyggast skorna ever ungefär hade dom, aaaas snygga bikini och shorts, träningskläder mm. Usch


från victoriassecret.com

Idag va jag och mamma även på Väla eftersom jag va lite shoppingsugen:) Så det blev ett par byxor till idag som jag kollade ut hä om dagen när jag va där med pappi & sis. Fast detta är inga jeans. Tunnare och lite glansiga nästan sådär på ytan, så de blir perfekta till fest och lite mer välklädda tillfällen! Sen köpte jag också en liten väst/topp/blus. Om ni tänker er en sån väst man har under en kavaj, fast med korta ärmar på, som en t-shirt liksom, lite veckade i sömmen... I beigt. Super söt i vår (när det blir varmt) och sommar till ett par jeans bara och enkla svarta klackar :)

Men nu ska jag hoppa i säng. Är grymt trött efter dagens arbete och shopping! Fast allt med ett sant nöje:)

XxXx Lulu


* FÖRRESTEEEEEN! Ikväll var jag också nere på Bhof och hämtade lite biljetter...
Så hör av er till mig om ni vill ha biljetter till BJÖRN ROSENSTRÖM (och det där jävla bandet), den 4 JUNI på BAHNHOF. för 100 svenska riksdaler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0