ZUMBA

Ååååh, det var verkligen så kul som jag trodde! Fan vad skoj de va :D Vi dansa massa steg i olika latinamerikanska danser, som tex merengue och salsa, cha cha och avslutade med lite chill rumba. Men den roligaste va lätt reggeaton! Det var verkligen de musklerna jag ville komma åt som man använder då :P Och bästa musiken där ju! Fan asså jag har blett hjärntvättad...

Kan iallafall VARMT rekomendera det! Det va jätte kul, och det var verkligen så att man inte tänkte på att man tränade. Så för personer som mig som haaaaatar att träna så kan jag inte tänka mig att det finns något bättre. Och om man då älskar att dansa :)

Så nu ska vi gå här fyra onsdagkvälla, three to go nu då, på Dnashuset i Helsingborg. Men hörde nu att de ska börja med det på Friskis här i Ängelholm så jag ska ta och anmäla mig där. Så ska jag dra med mig Julia för hon va tydligen skit sugen på det :D Och det börjar här när det slutar där i Hbg. Perfa liksom!

Go ZUMBA :D haha


skulle precis bege oss till Hbg


Så nu ska jag slänga mig i soffan och kolla The Reader med Kate Winslet och bara va uppe äckligt länge. För imorn ska jag typ inte göra ett piss! Såååå sjukt skönt. Lär ju sova länge med tanke på vilken tid jag gick upp idag... Undra om jag ens kommer se hela filmen innan jag somnar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0